شناسهٔ خبر: 61862 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساخت تقاطع غیر هم سطح ورودی قدیم شهر سرابله به زودي آغاز مي‌شود

تقاطع غیر هم سطح مدیركل راه وشهرسازی استان ایلام از ساخت تقاطع غیرهمسطح ورودی قدیم سرابله در آینده نزدیك خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام ، مدیركل راه وشهرسازی استان در خصوص این طرح گفت: هم اكنون  با توجه به احداث بزرگراه ایلام- سرابله- حمیل، محور قدیم ورودی شهر سرابله به جهت ایمنی تردد یك طرفه شده و اهالی شهر سرابله و روستاهای اطراف برای مسیر برگشت به ناچار از تقاطع جدید سرابله تردد میكنند كه این امر سبب طولانی شدن مسافت برای شهروندان سرابله شده است، لذا می طلبید تا با احداث تقاطع غیر هم سطح مشكل شهروندان سرابله و روستاهای حومه آن برطرف گردد كه خوشبختانه این طرح جزء مصوبات سفر استاندار محترم به شهرستان چرداول بود كه توسط اداره كل راه وشهرسازی استان اجرایی می شود.

كاظمی خاطر نشان كرد : مناقصه احداث این تقاطع به انجام رسیده و برای اجرای این طرح بالغ بر ۷ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

از مزایای این طرح می توان به دسترسی نزدیك به شهر سرابله و روستاهای اطراف و بیمارستان سرابله با توجه به قرار گرفتن این شهر در مسیر زائرین عتبات عالیات ، ایمنی تردد، كاهش مصرف سوخت و استهلاك وسایل نقلیه اشاره نمود.

لازم به ذكر است عملیات اجرایی ۲ و نیم كیلومتر چهار خطه مسیر قدیم سرابله به بزرگراه ایلام- حمیل نیز به زودی آغاز خواهد شد.