شناسهٔ خبر: 61975 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بیان کرد:

پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی مرکز چندعملکردی کوی امام علی (ع) اراک

مجید موزونی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی ساخت مرکز چندعملکردی کوی امام علی (ع) اراک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ، مجید موزونی گفت:در راستای توسعه امکانات و خدمات روبنائی در مقیاس شهری در محله فوتبال (کوی امام علی (ع)) و همچنین ارتقاء سرانه های مربوط به خدمات شهری بافت های فرسوده و ناکارآمد، پروژه مرکز چند عملکردی کوی امام علی (ع) بعد از رفع مشکلات متعدد در مکانیابی و اختصاص زمین مناسب با حضور نمایندگان شهرداری اراک تحویل پیمانکار پروژه گردید و هم اکنون دارای ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی می باشد.

وی گفت : اعتبار اولیه مصوب جهت احداث پروژه از سوی سازمان بازآفرینی شهری کشور بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال بوده و زمان اجرای آن ۱۸ ماه می باشد.

موزونی بیان کرد: مجتمع مزبور در ۵ طبقه با زیربنای ۱۳۸۰ مترمربع با کاربری ورزشی – آموزشی- فرهنگی– خدماتی بصورت اقدام مشترک احداث خواهد شد به نحوی که زمین و نظارت پروژه با شهرداری و ساخت آن با اداره کل راه و شهرسازی از منابع بازآفرینی شهری خواهد بود.