شناسهٔ خبر: 62020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست صمیمی با مخترعان و محققان بوشهری صورت گرفت

پذیرای تولیدکنندگان دانش در بندر بوشهر هستیم

جلسه با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نشستی صمیمی با محققان و مخترعان در محل پارک علم و فناوری بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، درابتدای این نشست صمیمی سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرضمن ارائه گزارشی ازتوانمندیها و اقدامات صورت گرفته در بندر بوشهر به تشریح برنامه ها و طرح های در دست اقدام این اداره کل پرداخت.

ارجمندزاده ضمن تاکید بر تولید دانش در زمینه رسالت و ماموریت های این اداره کل،عنوان کرد:از اهالی علم و دانش و شرکت های عضو پارک علم و فناوری دعوت میکنیم بمنظور آشنایی هرچه بیشتر و بهتر با بخش ها و وظایف اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در قالب تورهای بازدید از تاسیسات و عملیات  های دریایی و بندری دیدن نمایند.

وی افزود:با توجه به طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین ،این اداره کل آماده هرگونه همکاری و همراهی با محققان ،مخترعان و صاحبان فن میباشد و از این مهم استقبال و حمایت خواهیم کرد.

در ادامه این نشست محققان و مخترعان ضمن بیان دیدگاه های خود ،در خصوص اخرین یافته ها و دستاوردهای خود در ارتباط با موضوع بندر و دریا مطالبی را مطرح کردند.