شناسهٔ خبر: 62091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رسیدگی به درخواست ها، مسائل و مشکلات؛

ملاقات عمومی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با مردم برگزار شد

ابراهیم مبارک قدم در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با شهروندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، در این دیدارها که صبح امروز به مدت چهار ساعت به طول انجامید، به درخواست‌های مراجعان که مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح کردند، رسیدگی شد. 

️ابراهیم مبارک‌قدم ضمن بررسی مشکلات مردمی، راهکارهای قانونی را ارائه داد تا این موارد پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم ارجاع داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزاری ملاقات عمومی با مردم را امری مهم دانست و گفت: این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.

مبارک‌قدم ضمن تشکر از مردم که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته های خود را مطرح می کنند، افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات های عمومی اقدام کنیم و تا حد توان خود مشکلی از مشکلات شهروندان عزیز را برطرف سازیم.

لازم به ذکر است جلسات ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان در جهت تسریع در حل مشکلات مردم در طول ایام هفته در محل اداره کل برگزار می‌شود.