شناسهٔ خبر: 62097 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل و معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صورت گرفت

برگزاری دوره آموزی آشنايی با قوانين و مراحل گزينش در استان هرمزگان

داریوش باقرجوان دوره آموزشی آشنايی با قوانين و مراحل گزينش با حضور ايرج بيگدلی ، مدير كل ، معاونين و رؤسای ادارات و كارشناسان اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان برگزار شد .

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان هرمزگان ، دوره آموزشي آشنايي با قوانين و مراحل گزينش با حضور ايرج بيگدلي ، مدير كل ، معاونين ، و رؤساي ادارات و كارشناسان اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان هرمزگان برگزار شد.

رئيس گزينش سازمان راهداري گفت: هدف از برگزاري دوره، آشنايي بيشتر مسئولان اداره كل با مراحل گزينش و انجام قوانين و مقررات مربوط به آن دوره است.

ايرج بيگدلي در شرح اين دوره آموزشي به شرايط گزينش افراد در بدو اشتغال، نحوه تبديل وضعيت استخدامي كاركنان و نقش گزينش در آن و همچنين مباحث مرتبط با رعايت قوانين و مقررات اداري و استخدامي و قانون گزينش پرداخت.

وي با اشاره به اینکه مصاحبه و تحقیقات محلی در استخدام یک فرد نقش بسزایی دارد گفت: بدون اگاهی از اصول و فنون مصاحبه و استفاده بهینه از اجرای آن تنها اکتفا نمودن به آزمون های کتبی نمی‌توان توقع داشت که کارشناسان بتوانند گزینشی مطلوب و مبتنی بر علم روز انجام دهند لذا باید به روش‌های شخصیت شناسی تسلط کامل داشته باشند تا در عدالت و صداقت کامل فن مصاحبه انجام شود.

در ادامه داريوش باقرجوان هسته گزينش را امر مهم و خطير عنوان كرد و گفت: خیر و برکت در جایی است که درخدمت مردم باشیم و در این خصوص باید با بهره‌مندی از این جلسات روش‌های روان شناسی و روانشناختی را بخوبی یاد گرفته و در تمامی پرونده های گزینشی بکار ببریم تا بهترین ها را برای خدمتگزاری نظام جمهوری اسلامی ایران برگزینیم.