شناسهٔ خبر: 62139 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی ساخت اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان خبر داد؛

آسفالت ۲ کیلومتر دیگر از راه روستایی رمون

راه روستایی معاون مهندسی ساخت اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از مسیر آسفالت و به بهره برداری رسیدن ۲ کیلومتر دیگر از راه روستایی رمون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس ثمره، معاون مهندسی ساخت اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: طول کل محور رمون تا ابتدای روستای رمون سفلی ۳۷ کیلومتر است که ۳۱ کیلومتر آن توسط این اداره کل احداث شده و در آذر ماه سال جاری نیز ۲ کیلومتر دیگر از مسیر آسفالت و به بهره برداری رسید.

 عباس ثمره بیان داشت: اعتبار هزینه شده در این محور تاکنون ۹۰۰۰۰ میلیون ریال و برای تکمیل به اعتباری بالغ بر ۶۵۰۰۰ میلیون ریال نیاز می باشدلازم بذکر است مطالبات پیمانکاران در محور فوق بالغ بر ۳۵۰۰۰ میلیون ریال است.

در ادامه اظهار کرد:بازگشایی و زیر سازی ادامه مسیر تا ابتدای روستای مذکور به طول ۴ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در دست ساخت می باشد که در صورت تخصیص اعتبار لازم در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید .

با تکمیل این راه روستایی ۲۴۵خانوار از راه مناسب برخوردار می شوند.

 با توجه به جاذبه های گردشگری و محصول مرکبات مرغوب و میوه های سردسیری این منطقه احداث راه مناسب باعث رونق گردشگری و کشاورزی منطقه و جلوگیری از مهاجرت به شهر می شود

نظر شما