شناسهٔ خبر: 62248 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد:

جو آرام در غالب مناطق کشور تا پایان هفته/ بارش برف در ارتفاعات استان‌های شمالی کشور

آب و هوا- هواشناسی براساس تحلیل آخرین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود؛ از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به سبب افزایش غلظت‌ آلاینده‌ها، غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری و همچنین مدل‌های پیش‌رو هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود. از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به سبب افزایش غلظت‌ آلاینده‌ها، غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

با عبور امواج تراز میانی جو از شمال غرب کشور، طی ۲۴ ساعت آینده مناطق شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و روز پنجشنبه در برخی نقاط آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، استان‌های اردبیل، گیلان، ابرناکی و وزش باد نسبتا شدید و در نقاط کوهستانی و سسردسیر بارش برف پیش‌بینی می شود.

پنجشنبه نواحی مرکزی و غربی دریای خزر مواج خواهد بود.

تهران امروز آسمانی صاف همراه با غبار محلی داشت و بیشینه دمای آن به ۱۴ درجه بالای صفر رسید. برای فردای تهران در ایستگاه مهرآباد کمینه دمای ۲ درجه بالای صفر پیش بینی شده و انتظار می رود تا پایان هفته همین شرایط جوی را تجربه کند.

گرم‌ترین مرکز استان امروز به صورت مشترک بندرعباس و رشت بودند که دمای ۲۷ درجه بالای صفر را تجربه کردند. در مقابل سردترین مرکز استان شهرکرد با دمای هشت درجه زیر صفر بود.

نظر شما