شناسهٔ خبر: 62275 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

به دنبال جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی هستیم

شرکت فرودگاهها مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از حضور این شرکت در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته خبر داد و گفت: شرکت فرودگاه‌ها در این نمایشگاه با با نمايش توانمندی‎های خود در زمينه‎های هوانوردی، فرودگاهی و وارسی پرواز به جذب سرمايه‎گذاران داخلی و خارجی خواهد پرداخت.

یدالله آقایی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مشاور مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به حضور این شرکت در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه با عنوان ایران ترنس اکسپو 2018، با حضور شرکت‎های داخلی و خارجی در حوزه‎های حمل و نقل، خودروهای سبک و سنگین، حمل و‌ نقل هوشمند، راه‎سازی، قیر و آسفالت، مجلات، پیمانکاران، مهندسین مشاور، تجهیزات ایمنی راه‌ها، نشریات و استارت آپ‌های برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه می‎تواند فرصت خوبی را در زمینه‎های همکاری‎های فنی و علمی میان کارفرمایان و مجریان دولتی و شرکت‎های دانش بنیان، پیمانکار و سرمایه‎گذار فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام مجریان برگزاری هیأت‎های تجاری و تخصصی متعددی از کشورهایی نظیر آلمان، ایتالیا، سوئیس، بلژیک، کرواسی، کره‎جنوبی، هنگ‎کنگ، فیلیپین، ویتنام، اندونزی و امارات متحده‎عربی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد، گفت: به منظور بهره‎برداری حداکثری از ظرفیت‎های به وجود آمده در این نمایشگاه، شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در قالب پنج حوزه با مشارکت "معاونت عملیات هوانوردی"، "معاونت عملیات فرودگاهی"، "دفتر کیفیت خدمات فرودگاهی(ASQ) "، "مرکز وارسی پرواز و خدمات هوایی" و "دفتر بازرگانی و سرمایه‎گذاری" فعالیت‎ها، توانمندی‎ها و خدمات تخصصی خود را عرضه خواهد کرد و برای جذب سرمایه‎های داخلی و خارجی به مذاکره خواهد پرداخت.

آقائی با بیان اینکه اگر چنین نمایشگاه‎هایی به صورت هدفمند و به گونه‎ای برگزار شود که بتواند عملاً در صنعت ایجاد تحرک، پویایی و تبادلات مالی و تخصصی کند، موجب توسعه کشور می‎شود، گفت: ما در روابط‎عمومی به منظور بهره‎برداری حداکثری از ظرفیت این نمایشگاه اقدام به ارائه پیشنهاد در مورد نحوه مشارکت و برنامه‎ریزی برای شیوه‎های عمل کردیم و با تأیید رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل محترم شرکت در حال ساخت غرفه و اجرای مقدمات کار هستیم.

مدیر روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با تأکید بر اینکه برقراری ارتباط مؤثر، رمز موفقیت حضور در نمایشگاه‎ها و کسب نتایج مثبت است، ادامه داد: برقراری ارتباطات مؤثر و با دوام و اطلاع‎رسانی گسترده و دارای محتوای کاربردی، یکی از مهمترین اقداماتی است که می‎تواند اهداف فعالان آن حوزه را از حضور در نمایشگاه‎ها محقق و بستر همکاری‎ها و سرمایه‎گذاری‎های آتی را بیش از پیش فراهم سازد. در این زمینه روابط‎عمومی‎ها به عنوان مدیران ارتباطات سازمان‎ها باید نگاه ویژه‎ای را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روابط‎عمومی شرکت با این هدف، گروه خبری پرتال و شبکه‎های اجتماعی خود را در این نمایشگاه سه روزه، مستقر خواهد کرد، گفت: این گروه با حضور مداوم در این نمایشگاه اقدام به تولید و انتشار اخبار، گزارش‎ها و مصاحبه‎های تخصصی و انتشار آنها خواهد کرد تا زوایا و ظرفیت‎های مختلف نمایشگاه برای فعالان و علاقه‎مندان نمایان شود و با تسهیل برقراری ارتباطات مؤثر و هدفمند زمینه‎های همکاری و مشارکت‎های اقتصادی را با دیگر فعالان صنعت حمل و نقل هواپیمایی و پیمانکاران فراهم کنیم.

گفتنی است سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته به همت وزارت راه و شهرسازی از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان‌ماه در محل  شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران  برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه به شماره ۹-۲۲۸۹۳۰۰۸ تماس حاصل کرده و یا به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس www.irantransexpo.com مراجعه کنند.

نظر شما