شناسهٔ خبر: 62307 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی انجام شد؛

بهره‌برداری از ۵۳ پروژه بیمارستانی در دولت تدبیر و امید/ هزینه هزار و ۳۲۵ میلیارد تومانی برای این پروژه‌ها

سازمان مجری ساختمانها و تاسيسات دولتی و عمومی نتیجه تلاش و همت نیروهای فنی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی در حوزه تأمین فضاهای درمانی، از آغاز به کار دولت تدبیر و امید در سال ۱۳۹۲ تاکنون، تکمیل ۵۳ پروژه بیمارستانی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی بخش عمده‌ای از پروژه‌های عمرانی این سازمان در حوزه بهداشت و درمان کشور اجرا شده است که خوشبختانه با تلاش مهندسان سازمان مجری و کارایی بالای شرکت‌های ایرانی، از آغاز دولت تدبیر و امید ۵۳ پروژه بیمارستانی تکمیل و در چرخه خدمات‌دهی به مردم قرار گرفته‌اند.

بنابر این گزارش، با بهره‌برداری از پروژه‌های بیمارستانی یاد شده که در شهرستان‌های مختلف کشور جانمایی شده‌اند پنج هزار و ۴۲۰ تخت به مجموعه فضاهای درمانی اضافه شد.

براساس این گزارش، آمار نشان می‌دهد دولت برای احداث ۵۳ بیمارستانی که از سال ۱۳۹۲ تاکنون به بهره‌برداری رسیده‌اند حدود هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان هزینه کرده است. همچنین ۱۸ بیمارستان دیگر نیز در شرف تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری هستند که با بهره‌برداری از آنها سه هزار و ۲۴۱ تخت به مجموعه فضاهای درمانی کشور اضافه می‌شود.

گفتنی است: سازمان مجری سال گذشته باوجود محدودیت‌های مالی هشت پروژه بیمارستانی در سیرجان، نهاوند، بروجرد، سراب، ابهر، قرچک، مراغه و بانه را تکمیل و تحویل وزارت بهداشت داد.

نظر شما