شناسهٔ خبر: 62350 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بر اساس ارزيابی شركت بازرسی كيفيت و استاندارد ايران

رجا موفق به اخذ سه ستاره کیفی شد

لوگو رجا بر اساس ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران (ISQI)، شرکت حمل ونقل ریلی رجا با امتیاز ۸/ ۷۷ در بخش ارائه‌ خدمات حائز رتبه ۲ و موفق به اخذ سه ستاره کیفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا ضمن اعلام خبر  اخذ سه ستاره کیفی از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران افزود: در دهمین دوره ارزیابی متوالی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف شرکت رجا از جمله راهبری، فنی، برنامه‌ریزی و نظارت بر سیر قطارها و حوزه‌ی عملکردی، با رشد قابل توجه در بخش‌های یاد شده بویژه در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات، با امتیاز ۸/ ۷۷ رتبه‌ی دوم را به دست آورد.

در بررسی و ارزیابی‌های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در تابستان ۹۷، شرکت رجا در حوزه‌ راهبری با عدد ۲/ ۸۴ ، در حوزه‌ی فنی با عدد ۷/ ۷۴ ، در حوزه‌ برنامه‌ریزی و نظارت بر سیر با عدد ۸/ ۷۰ و در حوزه‌ عملکردی با عدد ۰/ ۷۱ و با کسب امتیاز نهایی ۸/ ۷۷ در مجموع نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد راهبران، پیمانکاران و شرکای رجا، شرکت‌ راهبری نگین رز خراسان(راهبر قطار مجلل زندگی) با کسب امتیاز ۲/ ۸۵ رتبه نخست این ارزیابی را به خود اختصاص داد.

همچنین دیگر شرکت‌ راهبری طرف قرارداد با رجا شامل سیمرغ آهنین با امتیاز ۵/ ۸۳  در رتبه دوم، آهودشت غزال و راهیان عصر دایا با امتیاز ۸۲ به صورت مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.

همچنین براساس نتایج ارزیابی (ISQI)، از میان شرکت‌های پیمانکار در حوزه‌ فنی، شرکت نوین صنعت رجا رتبه برتر و شرکت‌های  پویش پژوهان و سفیر صداقت در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

نظر شما