شناسهٔ خبر: 62365 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دقایقی پیش صورت گرفت

افتتاح سومین نمایشگاه صنعت حمل ونقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی

افتتاح سومین نمایشگاه حمل ونقل و صنایع وابسته صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارتخانه و مدیران شركت‌های وابسته افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی صبح امروز ۲۵ آذرماه در مراسمی سومین نمایشگاه حمل ونقل و صنایع وابسته را به مناسبت هفته حمل ونقل افتتاح كرد. در این نمایشگاه كه با حضور شركت‌های دولتی و بخش خصوصی برگزار می‌شود سومین استارت آپ ویكند شبكه‌های ارتباطی و حمل ونقل برگزار خواهد شد.

همچنین این نمایشگاه محلی برای گفتمان بین بخش دولتی و بخش خصوصی برای بهبود شرایط حمل ونقل كشور است.

در مراسم بازدید و افتتاح امروز شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل، علی عابدزاده معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری، خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و ‌زیربناهای حمل و نقل کشور، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور، محمد راستاد معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمدزاده مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، فرزانه شرف‌بافی مدیرعامل هما، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع و علی رستمی سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

لازم به ذكر است در این نمایشگاه ۲۶۳ شركت فعال در حوزه حمل و نقل شامل خودروهای سبک و سنگین، حمل‌ و‌ نقل هوشمند، راهسازی، قیر و آسفالت، مجلات، پیمانکاران، مهندسان مشاور، تجهیزات ایمنی راه‌ها، نشریات و استارتاپ‌های حوزه حمل‌ و‌ نقل به ارائه آخرین دستاوردها در زمینه نوسازی، مدیریت و خدمات و ... می‌پردازند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و چندین نشست خبری و تخصصی از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود. برگزاری سومین استارتاپ ویکند شبکه های ارتباطی و حمل و نقل با حضور دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان از جمله بخش های جانبی این نمایشگاه است.­

سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته تا ۲۷ آذر از ساعت ۱۰­­تا ۱۸ در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی ره تهران آماده بازدید کارشناسان و دست اندرکاران صنعت حمل و نقل است.

نظر شما