شناسهٔ خبر: 62375 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

استارت‌آپ‌های حمل و نقل هزینه این صنعت را کاهش می‌دهند/استقبال از حضور شرکت‌های خودروساز در بخش حمل و نقل عمومی

آدم نژاد در جمع معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نمایشگاه حمل و نقل می‌تواند تسهیل‌گر ارتباط بین خودروسازان و این صنعت شود، گفت: استارت‌آپ‌های حمل و نقلی هزینه‌های سربار این صنعت را کاهش می‌دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته اظهار کرد: با توجه به گستردگی کشور و نظام گسترده و وسیع حمل و نقل ایران، نیاز به بحث هماهنگی در همه اجزا و گزاره های موجود مانند تولید، استفاده و بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل وجود دارد.

وی افزود: شرکت‌هایی که تولید زیرساخت و تجهیزات می‌کنند و تمامی شرکت‌های مجموعه بهره بردار، ناظر و دانش بنیان که تولید دانش و مهارت می کنند در مجموعه این نمایشگاه گردهم آمده و آخرین دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند.

وی همچنین یادآورشد: شرکت‌های خودروساز در بخش حمل و نقل عمومی امسال به صورت چشمگیری حضور داشتند که ما امیدواریم بتوانیم تسهیل‌گر حضور آنها در حوزه حمل و نقل کشور باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یکی از نکات بارز نمایشگاه امسال حضور پررنگ استارت‌آپ‌های حوزه حمل و نقل است، گفت: نمایشگاه امسال دارای ویژگی خاصی است که از آن جمله می توان به حضور استارت‌آپ‌ها اشاره کرد. این استارت‌آپ‌ها می‌توانند هزینه های اضافی و سربار حوزه حمل و نقل را با هوشمندسازی کاهش دهند و باعث حضور سرمایه‌گذاران در این صنعت شوند.

نظر شما