شناسهٔ خبر: 62391 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی صورت گرفت

بازدید از پروژه بازآفرینی شهری بهسازی معابر در محله هدف صادقیه بجنورد

آسفالت سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از روند آسفالت معابر محله صادقیه بجنورد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، جواد عمادیانفر سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اظهار داشت: پروژه بازآفرینی شهری بهسازی معابر صادقیه بجنورد با تامین اعتبار از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به نمایندگی از شرکت بازآفرینی شهری ایران در سال ۹۶آغاز شد و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا دهه فجر سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی به مشخصات پروژه اشاره کرد و افزود: در این پروژه ۴ هزار مترمربع احداث پیاده رو،۳۸۳۰ متر مربع روکش آسفالت و ۳۰۰ متر کانال و کانیوو کار شده است.

عمادیانفر اضافه کرد:این پروژه توسط شرکت سازه‌های بلند همت با مبلغ اعتبار حدوداً ۶میلیارد ریال و با درصد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا می‌باشد.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد:در سال۹۶، ۷محله به مساحت تقریباً ۳۰۰ هکتار با اعتبار ۳۰میلیارد ریال با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

نظر شما