شناسهٔ خبر: 62480 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خبر داد:

آمادگی چين برای سرمايه‌گذاری در فرودگاه اهواز

چین-اهواز مديرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از اعلام آمادگی سرمايه گذار چينی برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خوزستان؛ محمدرضا رضایی مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: طی نشستی با مدیر یک شرکت چینی این شرکت آمادگی خود را جهت سرمایه گذاری در فرودگاه جدید و فعلی اهواز اعلام کرد.

وی افزود: مدیر این شرکت چینی اعلام کرد که شرکتش آمادگی فعالیت در زمینه های مختلف از جمله ساخت فرودگاه، ترمینال های پیش ساخته سبک، راه اندازی دیزل ژنراتورهای گازی، سیستم های خنک کننده، نصب چراغ با پنل‌‌های خورشیدی، بازیافت فاضلاب و زباله ها، فری‌شاپ و هرگونه پیشنهاد دیگر از سوی اداره کل فرودگاه‌های استان خوزستان را دارد.

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان به پنانسیل های موجود در استان خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: فرودگاه اهواز دروازه استان خوزستان محسوب می شود و با وجود حجم ترددها در این استان می توان برنامه ریزی و کارهای قابل توجهی انجام داد.

رضایی نیز ابراز امیدواری کرد: در صورت انجام مقدمات لازم جهت جذب سرمایه گذار خارجی، در آینده شاهد تحولات چشمگیری در فرودگاه های استان خوزستان باشیم.

گفتنی است؛ فرودگاه اهواز یکی از پر ترافیک ترین فرودگاه های کشور است که در حال حاضر توانسته رتبه چهارم پروازی در بین دیگر فرودگاه های کشور را کسب کند.

نظر شما