شناسهٔ خبر: 62535 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تاکید کرد:

لزوم ارتقای آسفالت راه‌های روستایی

جلسه مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در نشستی با مدیر و مجموعه ساخت وتوسعه راه‌های اداره کل راه وشهرسازی استان بر ارتقای آسفالت راه‌های روستایی تاکیدکرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان در این نشست ماکان پدرام با اشاره به منتفع شدن مردم از آسفالت راه‌های روستایی،خواستار توجه بیشتر به این حوزه شد و گفت:در حوزه راه‌های روستایی چون ذینفع مردم هستندباید با تمام توان در جهت توسعه روستاها اقدام کرد تا علاوه بر بهره مندی مردم از نعمت آسفالت ،شاخص آسفالت راههای روستایی نیز ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه گیلان بدلیل دارا بودن مواهب طبیعی، استانی گردشگر پذیر محسوب می‌شود و بیشتر مناطق دیدنی آن در روستاها واقع است لذا توجه بیش از پیش به توسعه زیر ساختهای روستایی علاوه بر افزایش بوم گردی مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها شده ورونق روستاها را در پی خواهد داشت.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان خواستار تعامل وهمکاری بیشتر با پیمانکاران به عنوان سازندگان راه‌ها شد تا ساخت راه‌ها باهزینه مناسب، استانداردهای بالا و حداکثر عمر مفید آسفالت در مسیرها به اجرا در آید.

نظر شما