شناسهٔ خبر: 62579 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد؛

رونمایی از مجموعه کتاب‌های آموزشی لجستیک بندری/ نشری که درختی را قطع نکرده است

رونمایی با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از مجموعه کتاب های آموزشی لجستیک بندری، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، معاونان وی و همچنین مدیران بنادر، فعالان بخش خصوصی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم امضای ۱۹ قرارداد سرمایه گذاری به ارزش ۱۸۰۰ میلیاردتومان از مجموعه کتاب های آموزشی لجستیک بندری رونمایی شد.

گفتنی است، کتاب های موردنظر مبتنی بر طرح درس های دوره های آموزشی کارکنان لجستیک بنادر ایران بر اساس استانداردها و ضوابط و مقررات حاکم بر عملیات بندری در ۱۰ جلد تهیه و تدوین شده است. این ۱۰ جلد، مبنای آموزش کارکنانی است که در حرفه های مختلف بندری در بخش های خصوصی و دولتی در بنادر و پایانه های عملیاتی مشغول به کار هستند.

بر اساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی انتظار می رود آموزش های مندرج در کتب یاد شده بتواند نقش موثری در ارتقای کیفیت، کارآیی و بهره وری نیروی انسانی شاغل در بنادر ایفا کند.

نکته حائز اهمیت در این کتاب ها این است که در تهیه تمامی مجلدهای این مجموعه از کاغذ استفاده نشده و از تکنولوژی نوین کاغذ سبز بهره جویی شده است و دوستدار محیط زیست است. سازمان بنادر و دریانوردی برای چاپ این مجموعه هیچ درختی را قطع نکرده است.

نظر شما