شناسهٔ خبر: 62623 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار گلستان در مراسم گرامیداست هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری:

همدلی تنها راه حل مشکلات کشور است

مراسم استاندار گلستان در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری به رانندگان و دست اندرکاران این حوزه ها طی سخنانی اطمینان خاطر داد که دولت و وزارتخانه های مرتبط برای کاهش مسایل و دغدغه های آنان تلاش می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید مناف هاشمی با تبریک این مناسبت و قدردانی از زحمات متولیان و تلاشگران عرصه های حمل و نقل و راهداری گفت: یکی از مهمترین تلاش های ما در جهت ساماندهی و نوبت دهی حمل بار و توزیع لاستیک در مسیر منطقی و رفع بی عدالتی و افزایش ایمنی جاده ها تا پایان سال جاری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مسایل و دغدغه ها همیشه هستند اما اگر دست در دست یکدیگر دهیم می توانیم از این شرایط خطیر عبور کنیم.

هاشمی خود را با خانواده رانندگان و حمل و نقل به دلیل شرایط دوران کودکی نزدیک دانست و افزود:طی این سال ها شرایط متفاوت شده اما اعتقاد داریم که مشکلات رفع می شود.

وی مسایل و مشکلات را فقط مختص بخش حمل و نقل ندانست و گفت: در تمام بخش ها دارای مشکلاتی هستیم و این را هم باید بدانیم همدلی، وحدت و در مسیر توسعه بودن باعث کاهش آنها می شود.

دراین مراسم علاوه بر استاندار گلستان؛ معاونین وی و نمایندگان مجلس و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان،رانندگان، مدیران و دست اندرکاران تشکل های صنفی حمل و نقل و راهداری نیز حضور داشتند و  تقدیر از تلاشگران عرصه حمل و نقل و راهداری بخش پایانی این مراسم بود.

از ۲۶ آذر روز تاریخی تخلیه بار در بنادر به فرمان حضرت امام(ره) تا یکم دی ماه روز راهدار در تقویم کشور ما بعنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری یاد می شود.

نظر شما