شناسهٔ خبر: 62635 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی؛

حمیدرضا آبایی مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی گیلان شد

محمد راستاد با حکم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا آبایی مدیرکل بنادر ودریانوردی، گیلان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد معاون وزیر راه و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی «حمیدرضا آبایی» را به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب کرد.

در حکم حمیدرضا آبایی که به امضای راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رسیده، آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد شماره ۳۲۴۱۱ / ۱۰۰ / ۹۷ مورخ ۱۳۹۷.۹.۲۸ رئیس محترم هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان  منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی به و استناد بند الف ماده ۳۵ قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و بند ب ماده ۲۷ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری- صنعتی، بدینوسیله به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب می‌شوید.

در ادامه حکم آمده است: انتظار می‌رود با توجه به نقش تاثیرگذار بنادر آن استان و به ویژه بندر انزلی در ارتقای حمل و نقل بار و مسافر از طریق دریای‌خزر، موارد زیر را به عنوان اهم برنامه‌ها و رئوس فعالیت‌ها مدنظر و سرلوحه کار خود قرار دهید.

۱. توجه ویژه به ارتقا و تقویت توانمندی نیروی انسانی در کنار افزایش انگیزه و رضایتمندی آنها به عنوان مهمترین سرمایه سازمان

۲. توجه جدی به افزایش مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری و توسعه بنادر استان و کمک به رفع چالش‌ها و دغدغه آنها

۳. نظارت بر ساخت و بهره‌برداری از تاسیسات دریایی در مناطق ساحلی تحت پوشش

۴. توجه جدی به حمل و نقل چندوجهی و زنجیره تامین

۵. ارتقای ایمنی دریانوردی و برنامه‌ریزی منسجم برای پیشگیری از سوانح دریایی

۶. توسعه و اشاعه فرهنگ گردشگری دریایی و افزایش سهم مسافرت‌های دریایی

۷. توسعه فرآیندهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و اهتمام ویژه در جهت تقویت دولت الکترونیک

۸. تعامل و همکاری سازنده با معاونت‌ها و ادارات کل ستادی سازمان، مقامات استان و شهرستان و سایر دستگاه‌های اجرایی در چارچوب مقررات

در انتهای حکم نیز تاکید شده است: از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف عالیه سازمان بنادر و دریانوردی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئلت می‌نمایم.

نظر شما