شناسهٔ خبر: 62663 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی تربیت بدنی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت؛

معرفی عناوین برتر رشته های ورزشی در مسابقات هفته بسیج

image.jpeg مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات در چند رشته ورزشی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات در چند رشته ورزشی کرد.

این مسابقات در رشته‌های فوتبال گل کوچک، دارت، آمادگی جسمانی، کوهنوردی و دوچرخه سواری برگزار شد.

در این مسابقات در رشته فوتبال گل کوچک که در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان تهران برگزار شد تیم فوتبال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان نخست را به دست آورد و تیم های اداره کل راهداری استان تهران و بنیاد مسکن رتبه های دوم و سوم این رقابت را به دست آوردند.

در این مسابقات همچنین برگزار کنندگان اقدام به اهدای کاپ اخلاق به حاضران کردند.

رشته آمادگی جسمانی دیگر رشته ای بود که مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی اقدام به برگزاری آن در سالن الغدیر کرد که در این مسابقات در قسمت آقایان محمدرضا قشقایی منصوری رتبه نخست و ابوالحسن صادقیان و علی سعیدی رتبه های دوم و سوم را کسب کردند و در بخش بانوان نیز لیلا بهمنی، فرزانه کریمی و نسیم زارعی رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در رشته دارت که در دو قسمت آقایان و خانم‌ها برگزار شد، در بخش مردان شهرام صفری، امیرحسین ربیعی و مهدی اکبری توانستند رتبه اول تا سوم را به دست بیاورند. در بخش بانوان نیز، صفیه هاشمی اول، فریبا شمس و زینب چربگو رتبه دوم و  سوم را به دست آورند.

برنامه کوهنوردی و دوچرخه سواری در استان یزد به مناسبت هفته بسیج و ولادت حضرت محمد (ص) در آذرماه سال ۱۳۹۷ دیگر برنامه‌ای بود که مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در این ایام اقدام به برگزاری آن کرد. در این برنامه که تمام سازمان‌های تابعه وزارتخانه حضور داشتند شامل ۳۹ شرکت کننده بود که در دو بخش کوهنوردی و دوچرخه سواری در این برنامه حاضر شدند.

لازم به ذکر است پیش از این به مناسبت هفته دفاع مقدس این مرکز یک دوره مسابقات شنا را در وزارت دفاع و نیروهای مصلح برگزار کرد. در این مسابقات سعید قرآنی (مرکز مقاومت وزارت راه و شهرسازی)، محمدحسین صنیعی فر (پایگاه شهید کلانتری)، مجید کیانی (آزمایشگاه فنی مکانیک خاک)، مهرداد قادری و محمد حسین نژاد (سازمان بنادر و کشتیرانی) در بخش آقایان و غزاله قائمی در دو رشته پروانه و قورباغه از بنیاد مسکن در بخش بانوان صاحب عناوین برتر این مسابقات شدند.

 

نظر شما