شناسهٔ خبر: 62664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای اولین بار در كشور صورت گرفت

رونمایی از نقشه‌های مدیریت بحران راه‌ها

منصور شیشه فروش مدیركل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: نقشه های مدیریت بحران راه‌های استان اصفهان برای اولین بار در كشور توسط اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، منصور شیشه فروش مدیركل مدیریت بحران استانداری اصفهان در آئین رونمایی از نقشه مدیریت بحران راه‌های استان اصفهان اظهار كرد:آماده باش دائم، انسجام و با ثبات بودن و داشتن نقشه راه و استراتژی سه كلید طلایی مدیریت بحران‌ هستند.

وی ادامه داد:اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به عنوان كارگروه حمل ونقل جاده‌ای مدیریت بحران این نقشه‌ها را به منظور برنامه ریزی و مدیریت بحران تدوین كردند.مدیركل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه كرد:مخاطرات جوی در این نقشه به صورت آنلاین پایش می‌شود و نقشه‌های موضوعی نیز در این راستا تهیه و تدوین شده است.

شیشه فروش خاطرنشان كرد: اینكه فناوری اطلاعات به كمك مدیریت بحران میآید و باعث كاهش خسارات در این حوزه می شود.وی این نقشه ها را تحولی در حوزه مدیریت بحران راه های استان اصفهان دانست و اداره كل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای بابت توجه به این مساله تقدیر و تشكر كرد.

 

 

نظر شما