شناسهٔ خبر: 62685 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ازبین ۳۲مرز فعال كشور معرفی شد

رتبه نخست ترانزیت و۷۵۰كیلومتر روكش محورها و بهسازی محورهای مواصلاتی در استان هرمزگان

جلسه هرمزگان ازبین ۳۲ مرز فعال كشور رتبه نخست ترانزیت را کسب کرد و۷۵۰ كیلومتر روكش محورها و بهسازی محورهای مواصلاتی در این استان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان ،مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل ،رانندگان و راهداری استان هرمزگان درسالن كنفرانس اداره كل با حضور داریوش باقرجوان وجمعی از مسئولین وكاركنان اداره كل وروسای ادارات شهرستانهای تابعه ، روسا و كاركنان ستادی ، كسبه پایانه بار و خادمان سیدالشهدای پایانه بار بندرعباس برگزار شد.

وی با تاكید براینكه فعالان حوزه راهداری وحمل ونقل امروز به عنوان پیش گامان عرصه اقتصاد نقش تاثیر گذاری دارند بیان كرد:همكاران در طول شبانه روز در تابستان‌های طاقت فرسا و زمستان با وجود بروز حوادث زحمات زیادی را متحمل شده اند كه حاصل این زحمات باعث شده تا هرمزگان ازبین ۳۲ مرز فعال كشور رتبه نخست ترانزیت را کسب کند و ۷۵۰ كیلومتر روكش محورها وبهسازی محورهای مواصلاتی دراین استان دیده شود.

مدیركل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای عنوان كرد:استان به دلیل شرایط اقتصادی مناسب می‌توانیم از تجارت تكلیفی به تجارت آزاد و اشتغال تولید محور حركت كنیم و چرخه حمل و نقل و چرخه راه‌ها و فعالیت‌ها شناسه دار باشد تا بتوانیم این حوزه را روز به روز توسعه دهیم .

وی ادامه داد:افق حمل ونقل ، افق روشنی است مسئولین ودولت مردان و شركتها دربخش سرمایه گذاری این عرصه درحال تلاش وكوشش هستند كه با همت وتلاش مضاعف همكاران و سرمایه گذاران بخش دولتی وخصوصی می توانیم این حوزه اقتصادی مهم را توسعه داده و در نظام جمهوری اسلامی سربلند كرد.

شایان ذكر است در پایان این جلسه از۵۰نفر از همكاران اعم از راهدار و كارشناس بعنوان كارمندان نمونه وهمچنین از ۷ نفر خادمان سیدالشهداء و مسجد ابوالفضل پایانه بار بندرعباس تجلیل بعمل آمد.

نظر شما