شناسهٔ خبر: 62705 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی لارستان صورت گرفت؛

بازدید یک روزه از پروژه‌های فعال شهرستان خنج

محمد رضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در سفر به خنج، از پروژه های فعال این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، باقری فرد در سفر یک روزه خود به شهرستان خنج از پروژهای فعال این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت آن قرار گرفت .

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در خصوص بهسازی راه روستایی باغان کورده اظهار داشت: این محور به جهت هموار ساختن راه ارتباطی مردم شهرستان خنج به سه راهی فیروآباد – جم – عسلویه  از اهميت بالايي برخوردار است، که در حال حاضر ۷ کیلومتر از این مسیر در حال بهسازی است و ۱۲ ابنیه فنی تعریض و یک ابنیه فنی در اين محور ساخته شده است و بیش از ۷۵هزار متر مکعب خاکبرداری و بیش از ۲۰ هزار متر مکعب خاکریزی صورت گرفته و یک نقطه پرحادثه نیز به طور کامل حذف گردیده است .

وی در خصوص یکی از بزرگترین پروژه های خیر ساز راهسازی جنوب کشورافزود : این پروژه خیر ساز به طول ۴۲ کیلومتر است که تا کنون خاکبرداری بخش زیادی از آن توسط خیرین منطقه صورت گرفته و عملیات احداث ۴ کیلومتر ابتدایی آن نیز با مشارکت این اداره کل در حال انجام است که در این ۴ کیلومتر بیش از ۸۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۲۵ هزار متر مکعب خاکریزی صورت گرفته است و ۳ ابنیه فنی احداث و ۲ ابنیه فنی نیز ترمیم شده است.

در ادامه باقری فرد ضمن بازدید از راه آنتنی روستای خیرآباد تصريح كرد: طول این محور نیز ۱۳۵۰ متر و عرض آن نیز ۷و نیم متر است و دو دهانه پل نیز در این محور ساخته خواهد شد.  
شايان ذکر است در این بازدید  علیرضا راستیار مدیریت راهداری ، سید عبدالمجید دستاران مدیریت ساخت و توسعه راهها و پرویز حیدری رییس اداره راه وشهرسازی خنج مدیر کل راه وشهرسازی لارستان را همراهى کردند.

نظر شما