شناسهٔ خبر: 62748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در كميسيون ماده پنج اين هفته استان صورت گرفت؛

بررسی ۳۹ مورد از موارد جاری هفت شهرستان و طرح تفصيلی شهر بهاران

جلسه در کمیسیون ماده پنج این هفته استان اصفهان ۳۹ مورد از موارد جاری هفت شهرستان و طرح تفصیلی شهر بهاران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان در كميسيون ماده ۵ استان كه به رياست علي مقدس زاده  معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و باحضور حميد رضا اميرخاني سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان و ديگر اعضا برگزار شد، ۳۹ مورد از موارد اصلاح،تعيين و دقيق سازي خط بدنه،تقليل ويا تعريض عرض گذر، درخواست افزايش ارتفاع ،حذف و يا اضافه كردن گذر وتغيير كاربري مربوط به ۷ شهر استان و طرح تفصيلي شهربهاران مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.

از موارد مطرح شده در جلسه بررسي كاربري زميني با مساحت ۶ هكتار و تعيين تكليف كاربري هاي بود كه مقرر گرديد كاربري هاي خدماتي آن طبق طرح جامع در نظر گرفته شود و موقعيت قرارگيري آن به صورت شناور در نظر گرفته شود تا توافقات آن بين مردم و شهرداري راحت تر انجام شود.

از ديگر موارد مصوب  طرح تفصيلي بهاران در جلسه الحاق شدن زميني به محدوده شهربا كاربري تجاري كارگاهي و همچنين تغيير كاربري زميني از حمل و نقل و انبارداري به كاربري اداري و انتظامي بود.

از ديگر موارد مربوط به طرح تفصيلي شهر بهاران ۱۴ مورد مغايرت بين طرح جامع اين شهر و طرح تفصيلي پيشنهادي بود كه در جلسه مطرح شد و مورد بررسي قرار گرفت.

در ادامه جلسه موارد جاري شهري اردستان ۸ مورد ، زواره ۳ مورد ، نايين ۸ مورد ، بافران ۲ مورد ، گلپايگان ۹ مورد ، گوگد ۴ مورد و بويين مياندشت ۵ مورد مطرح شد.

نظر شما