شناسهٔ خبر: 62771 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در گفتگو با پایگاه خبری اعلام کرد:

متقاضیان مسکن مهر کیسون در صورت عدم تکمیل آورده حذف یا جابه جا می‌شوند/ اتمام مسکن مهر پرند تا نیمه اول سال ۹۸ به شرط همکاری متقاضیان/ پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ۲۵ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده پرند

محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه در حال حاضر از ۹۶ هزار واحد مسکن مهر پرند ۷۰ هزار واحد تاکنون به متقاضیان تحویل داده شده، گفت: از ۲۶ هزار واحد باقیمانده، ۱۰ هزار واحد از نظر ابنیه آماده هستند که از میان آنها به علت کمبود زیرساخت (آب و فاضلاب و برق) تنها تحویل ۵ هزار واحد در دهه فجر انجام ممکن خواهد شد.

محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح جزئیات جلسه مشترک مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و مدیران پروژه کیسون فاز ۶ این شهر بیان کرد: طبق گفتگوهای انجام شده و بررسی زمان‌بندی تحویل واحدهای باقیمانده این مجموعه قرار شد تا واحدهای زون ۶ از دهه فجر و زون ۸ از ابتدای اسفندماه آغاز و به متقاضیان تحویل داده شود.

وطن خواهی در ادامه ضمن اخطار به شهروندانی که دیوار میانی واحد خود را در این فاز تخریب می‌کنند گفت: این عمل باعث کاهش مقاومت ساختمان به طور کل شده و بدون شک جریمه نقدی و قانونی به واحد تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر از ۹۶ هزار واحد مسکن مهر پرند ۷۰ هزار واحد تا کنون به متقاضیان تحویل داده شده است گفت: از ۲۶ هزار واحد باقیمانده، ۱۰ هزار واحد به لحاظ ابنیه آماده هستند که تحویل تنها ۵ هزار واحد آن‌ها به علت کمبود زیرساخت (آب و فاضلاب و برق) در دهه فجر انجام خواهد شد.

وطن خواهی در ادامه گرانی بیش از حد ملزومات نصبی پروژه شامل آسانسور، درهای ضد سرقت، درهای hdf، پنجره‌های upvc و شیرآلات را از مشکلات عمده در تکمیل مسکن مهر پرند اعلام کرد و گفت: درحال حاضر ۲۵ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده پرند به طور متوسط دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

وی همچنین در این باره تصریح کرد: متقاضیان پروژه‌های مسکن مهر پرند شامل کیسون، صدرانور، اساس گستر شرق یا هسای سابق، پی‌ریزان صدرا پارسیان، توسار، فرابتن، احجام، آرش آرمه، رمکان بنا، اسکان سازان، امرتات یا ری نو سابق، دریای نور، جهاندیده، سوله گستران پرشین، تک ایستا جنوب، عمارت گستر اوج، تکسام، وثوق ساخت، آتیس عمران قصر یا ابنیه پردازش میثاق سابق و صنعت برتر زنجان که دارای قرارداد مسکن مهر این شهر هستند به منظور تسریع در تکمیل و تحویل پروژه‌ها ظرف ۲ هفته آینده نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند تا مشمول حذف یا جابه جایی نشوند.

این مقام مسئول با اشاره به این نکته که سهم آورده متقاضیان برای تکمیل ۲۵ هزار واحد باقیمانده ۲۲۰ میلیارد تومان اعلام شده است گفت: قطعا در صورت تکمیل و اهتمام متقاضیان پرونده مسکن مهر این شهر در نیمه اول سال بعد بسته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در پایان با اشاره به تحویل ۹۶۰ واحد در زون ۳ کیسون واقع در فاز ۶ این شهر طی ۲ ماه گذشته بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تحویل ۱۲۸۰ واحد زون ۶ از بهمن ماه و همچنین ۸۸۰ واحد از زون ۸ از اسفند در دستور کار قرار گرفته و بقیه واحدها از ابتدای سال آینده در این لیست حاضر خواهند شد./

نظر شما