شناسهٔ خبر: 62810 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد:

فرودگاه ساری مطالعات استانی برای راه‌اندازی پروازهای باری را شروع می‌کند

سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: به دنبال برگزاری کارگروه راه‌اندازی پروازها و ترمينال باری قرار است پس از بررسی‌های استانی زمينه برای جابه‌جايی بار هوايی از طريق فرودگاه ساری فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران سعدالله وطنخواه، مدیركل فرودگاه های استان مازندران از تلاش برای جابجایی بار هوایی در فرودگاه ساری خبر داد و عنوان كرد: كارگروه راه اندازی پروازها و ترمینال باری فرودگاه ساری وظیفه دارد تا تمهیدات لازم را برای مهیا كردن بستر پروازهای حمل بار هوایی فراهم كند.

وطنخواه افزود: در جلسه كارگروه راه اندازی پروازهای باری مقرر شده كه اتاق بازرگانی، صنایع و كشاورزی و خانه صنعت و معدن مازندران حجم و توان كالاهای صادراتی مازندران و استان های همجوار را برای استفاده از حمل بار به صورت كارگو از طریق فرودگاه ساری برآورد و پس از ارزیابی به مدیركل فرودگاه های مازندران اعلام كنند.

مدیركل فرودگاه های استان مازندران گفت: پس از انجام بررسی ها و برآوردهای استانی، اداره كل فرودگاه های مازندران زیرساخت های حمل بار را به صورت كارگو فراهم می كند. همچنین در صورت فراهم بودن ظرفیت های لازم، زمین و فضای راه اندازی ترمینال باری را در اختیار قرار می دهیم.

 

نظر شما