شناسهٔ خبر: 62822 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران:

نقشه راه توسعه استان سیستان و بلوچستان ظرف دوماه تهیه شود

درجمع جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سیستان و سیستان و بلوچستان گفت: نقشه راه توسعه استان ظرف دو ماه تهیه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری سومین نشست اقتصاد مقاومتی این استان در وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست امروز با مروری بر مصوبات جلسات قبلی مشخص شده که ۸۰ درصد مصوبات اجرایی شده و بیشتر آن‌ها از ردیف اعتباری برخوردار هستند. 

وی افزود: در دوره جدید، ۱۶ محرک اقتصادی برگرفته از استعداد و ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان معرفی و در دستور کار قرار گرفت. البته ممکن است محورهای جدیدی به آن اضافه شود.

اسلامی بیان داشت: در این جلسه مصوب شد، نقشه راه توسعه استان سیستان و بلوچستان به همراه دفترچه های محرک‌های اقتصادی ظرف دوماه تهیه شود تا برای معرفی جاذبه‌های سرمایه‌گذاری استان در اختیار سرمایه‌گذاران و علاقه مندان قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در حال تلاش برای تخصیص منابع لازم جهت تکمیل طرح های زیربنایی، ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل و تاسیسات استان سیستان هستیم.

نظر شما