شناسهٔ خبر: 62924 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

گریوانی خبر داد:

تولید و عرضه مسکن با کیفیت با مشارکت بخش خصوصی در شهر جدید گلبهار

جلسه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: با جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و مشارکت این بخش تولید و عرضه مسکن با کیفیت در شهر جدید گلبهار انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه در راستای اجرایی شدن تاکیدات مقام عالی وزارت در جهت تولید و عرضه مسکن با کیفیت شرکت عمران شهر جدید گلبهار اقدام به برگزاری جلسات با سرمایه گذاران کرده است، افزود: این تولید و عرضه به منظور پاسخگویی به نیازهای مردمی و تعدیل قیمت مسکن و برنامه ریزی احداث واحدهای مسکونی با مشارکت بخش خصوصی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته جلسه ای با شرکت سرمایه گذاری شمال‌شرق در این راستا برگزار شده است، اظهار داشت: این جلسه با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت در خصوص ارائه پتانسیل های موجود اراضی شهر جدید گلبهار  و همچنین استفاده از ظرفیت این شرکت در جهت احداث الگوهای مختلف آپارتمانی و ویلایی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار خاطرنشان کرد: بازدید میدانی از قطعات پیشنهاد شده انجام و مقررگردید شرکت سرمایه گذاری شمال‌شرق بررسی های لازم را در این خصوص انجام داده و پیشنهاد خود را به صورت مکتوب جهت سرمایه گذاری در بخش تولید و عرضه مسکن در شهر جدید گلبهار به این شرکت عمران اعلام نماید.

برگزاری دومین جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در شهر جدید گلبهار

در این جلسه که با حضور دکتر دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از برخی از ادارات گلبهار برگزار شد گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در این مراسم به تشریح اقدامات انجام شده توسط شرکت عمران شهر جدید گلبهار پرداخت و افزود: متاسفانه مشکلات در بخش مسکن های مهر که در گذشته به صورت نیمه کاره باقی مانده گسترده بوده و این شرکت به منظور حل مشکلات مردم در این حوزه اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته بازدیدهایی صورت گرفته است و این شرکت نسبت به رفع معضلات و مشکلات ساکنین برخی از مجتمع های مسکن مهر محوطه سازی و آسفالت را به عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه متاسفانه تعاونی ها به تعهدات خود در گذشته به درستی عمل نکرده و این موضوع موجب تاخیز در واگذاری واحدهای متقاضیان شده است، اذعان کرد: شرکت عمران گلبهار با توجه به مشکلات به وجود آمده اقدامات لازم را برای کیفی سازی و تسریع در اتمام پروژه ها با بازدیدهای دوره ای انجام می‌دهد.

گریوانی اظهار داشت: بازگشایی نهرهای آب، آسفالت مسیرهای دوچرخه، اصلاح هندسی و زیرسازی فاز دوم آسفالت بولوار استقلال و همچنین جمع آوری نخاله های ساختمانی در محل کال ها از اقداماتی بوده است که طی چند روز گذشته انجام شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در پایان سخنرانی خود همچنین گفت: احداث پارک ها و مساجد و همچنین توسعه فضاهای ورزشی روباز در جهت استفاده و بهره برداری شهروندان گلبهار پیگیری و بنا به نیاز احداث خواهد شد.

در پایان این مراسم گریوانی به سوالات در حوزه های مسکن مهر، احداث پارک‌ها و مساجد و همچنین مترو پاسخ داد. 

نظر شما