شناسهٔ خبر: 63018 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی و رفع موانع و مشکلات مسکن مهر استان صورت گرفت؛

برگزاری شصت و نهمین جلسه شورای مسکن استان مازندران

جلسه شصت و نهمین جلسه کارگروه شورای مسکن با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران،مدیرکل راه و شهرسازی و سایر دستگاه های خدمات رسان با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر در برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، رازجویان سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران در این نشست اظهار امیدواری کرد با پیگیری و تلاش همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداره کل راه و شهرسازی شاهد به سرانجام رسیدن پروژه‌های مذكور باشیم.

رازجویان اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیكی پروژه های مسكن مهر در استان باید با همت و تعامل دستگاه های زیر بنایی استان خدمات شهری و زیر بنایی پروژه های مذكور نیز هر چه زودتر اجرایی شود.

 سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران در ادامه تصریح كرد: مسكن دغدغه اصلی و ابتدایی برای هر خانواده ای محسوب شده، از این رو بر طرف كردن این مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولت‌ها می‌تواند عاملی مهمی در جهت تعامل، همدلی و اعتماد مردم به آن دولت باشد.

سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست در خصوص همکاری و تعامل دستگاه های خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طی جلسات منظم و پیگیری های مجدانه مسؤلین امر بسیاری از مشكلات با همفكری دستگاه‌ها مرتفع شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در شورای تامین مسکن استان و کمیته های فنی آن به طور منظم تشکیل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پیگیری می‌شود تصریح کرد: انشااله با تعامل و همدلی تمامی دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر بتوانیم پروژه مسکن مهر را هرچه سریعتر به سرانجام برسانیم .

دراین نشست درخصوص واگذاری واحدهای فاقد متقاضی پروژه های مسکن مهر به مددجویان کمیته حضرت امام و اداره کل بهزیستی مقرر شد کمیته امداد حضرت امام و اداره کل بهزیستی نسبت به ارسال لیست اسامی متقاضاین حداکثرظرف مدت یک هفته اقدام کنند.

همچنین درمورد احداث مسجد در پروژه‌های مسکن مهر بهشهر، ساری، نوشهر و چالوس مقرر شد نسبت به پیگیری تامین اعتبار بخشی از ساخت از سوی وزارت متبوع اقدام شود.

درخصوص تحویل و افتتاح مسکن مهر آماده در ایام مبارک دهه فجر سالجاری مقرر گردید کمیته ای متشکل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل راه و شهرسازی و فرمانداری ساری تشکیل و پیگیری های لازم را بعمل آورند.

در پایان جلسه مقررگردید باتوجه به اهمیت موضوع جلسه بعدی کارگروه شورای تامین مسکن استان در محل پروژه سارویه ساری برگزار شود.

نظر شما