شناسهٔ خبر: 63029 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری شهرستان خبر داد:

اجرای طرح روشنایی در تقاطع‌های پرترافیک محورهای لارستان

علیرضا راستیار مدیر راهداری شهرستان لارستان گفت: طرح روشنایی در تقاطع‌های پرترافیک محورهای استان به اجرا درآمد که ۲ پروژه در مرحله تامین برق و ۲ پروژه در مرحله طراحی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا راستیار، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی شهرستان لارستان گفت: هر چند عمده تصادفات جاده‌ها ناشی از رفتار پرخطر رانندگان است، اما در برخی مواقع، راه هم در بروز و هم در شدت تصادف نقش دارد. از این رو انجام اقدامات اولیه برای ارتقای ایمنی راه‌ها نقش مهمی در ارتقای ایمنی جاده ها ایفا می‌کند و بر این اساس اقدامات زود بازده که تسهیل و ایمنی در عبور ومرور را داشته باشد، در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار دارد.

وی اضافه کرد: اجرای روشنایی ورودی کمربندی غربی لار،تقاطع بختیار و تقاطع‌های دهکویه، گلکویه، سهراهارد، پلیس راه مهر و چاه‌ورز بصورت روشنایی طولی و نقطه‌ای در برنامه این اداره کل قرار گرفته است.

مدیر راهداری لارستان افزود: از این تعداد ۴ پروژه به بهره‌برداری رسیده که ۲ پروژه در مرحله تامین برق و ۲ پروژه در مرحله طراحی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی لارستان، راستیار خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر یازده میلیارد ریال جهت اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است./

نظر شما