شناسهٔ خبر: 63069 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به منظور ارتقای مهارت‌های مدیریتی:

کارگاه اصول و فنون مذاکره برای مديران ارشد سازمان هواپيمايی کشوری برگزار شد

سازمان هواپیمایی کشوری کارگاه اصول و فنون مذاکره با حضور دکتر مازيار مير برای مديران ارشد سازمان هواپيمايی کشوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، در این کارگاه آموزشی که در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، دکتر مازیار میر به تشریح مفاهیم پایه تا پیشرفته فنون مذاکره و همچنین پیرامون مفاهیم کلیدی در مذاکره، تشخیص تخصصی فریب و ریاکاری ترفندهای جدید در مذاکره کثیف، اصول مذاکره به روش جنازه، مدلهای مختلف مذاکره، مراحل تخصصی در مذاکرهنمایش فیلمهای آمورشی مستند و سینمایی، تحلیل تخصصی مذاکرات ۵+۱ و نقدوبررسی مذاکره های بنگاه های سخن پراکنی غربی پرداخت.

در این کارگاه تخصصی به شیوه جدید منطبق بر آخرین شیوه آموزشی و از طریق نمایش فیلم و همچنین آموزش بدون پاور پوینت با لایه های پنهان و پیدای مذاکره بصورت همه جانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تمرکز این کارگاه آموزشی تمرکز بر منافع نه مواضع قرار داد است و مهمترین نکته در مذاکره این است که حقیقت، حقیقت و یك اصل استراتژی است و ربطی به تفکر ما نداشته و ندارد.

در ادامه این كارگاه، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی اصول و فنون مذاکره با رویکرد ایرانی و اسلامی گامی بلند در راستای تحقق اهداف صنعت هوایی مبنی برانتقال و افزایش توان مدیران داخلی و در مواجهه با مدیران خارجی و یا حتی داخلی خواهد بود.

وی افزود: مسلط شدن به تکنیکهای روز مذاکره و همچنین بازآموزی تکنیکهای قدیمی می تواند سطح کیفی و کمی نحوه مذاکره و ارتباط موثر مدیران را منطبق بر نیازهای صنعت و برآورده كردن انتظارات مردم از بخش هوایی افزایش دهد.

گفتنی است؛ این کارگاه که به همت واحد آموزش سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد  طی دو جلسه و در سطح مدیران ارشد و با استقبال و مشارکت بسیار عالی برگزار شد.

 

نظر شما