شناسهٔ خبر: 63125 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری همدان خبر داد:

افزایش ۵ درصدی معاينه فنی خودروهای سنگين در استان همدان

صادقی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: معاينه فنی خودروهای سنگين از ابتدای سال جاری در استان همدان ۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، صفر صادقی‌راد، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری همدان گفت: در ۸ ماه نخست امسال ۴۷ هزار و ۱۰۳ معاینه فنی خودروهای سنگین در استان همدان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی در استان، یادآور شد: این تعداد خودرو پس از طی مراحل مختلف آزمون‌های ظاهری و مكانيزه، گواهی سلامت فنی و زيست محيطی، برگ و برچسب معاينه فنی خود را دریافت کرده‌اند.

صادقی‌راد با تأکید بر اینکه در راستای بهبود وضعیت نظارت بر عملکرد این مراکز و نیز برخورد به موقع با تخلفات احتمالی اقداماتی از سوی این اداره کل در دستور کار است، افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده، بازدیدهای نظارتی به شکل مستمر و در قالب تیمی به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی سنگین استان در طول سال انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به صدور پروانه عبور برای تردد بارهای ترافیکی در طول محورهای مواصلاتی اشاره کرد و توضیح داد: تعداد پروانه عبور ترافیکی صادر شده استان در ۸ ماهه نخست امسال ۲ هزارو ۲۴۰ مورد بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است./

نظر شما