شناسهٔ خبر: 63131 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد؛

ادامه انسداد شبانه محور کندوان

جاده چالوس رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه انسداد شبانه محور کندوان از ۲۹ مهر ماه امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت: این محدودیت از ساعت ۲۱:۳۰ تا پنج بامداد روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به‌جز ایام تعطیل اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی نیز مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: باتوجه به فصل سرما توصیه ما به رانندگان تجهیز خودرو به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ و اطمینان از سلامت فنی خودروها است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که رانندگان باید به تابلوها توجه کرده و از توقف در مکان‌هایی که با تابلو مشخص شده که احتمال ریزش وجود دارد خودداری کنند.

این مسئول با اعلام اینکه انسداد شبانه محور کندوان از ۲۹ مهر ماه امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: این محدودیت از ساعت ۲۱:۳۰ تا پنج بامداد روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به‌جز ایام تعطیل اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، قدمی ادامه داد: در مدت اجرای محدودیت انسداد شبانه محور کندوان تردد از محورهای هراز و سوادکوه به‌عنوان محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: باتوجه به اجرای طرح زمستانه پلیس راه لازم است رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

نظر شما