شناسهٔ خبر: 63158 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال؛

كلنگ پل بزرگ روستای گودگز شهرستان بستك به زمین خورد

کلنگ زنی با حضور نماینده مردم غرب استان هرمزگان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، کلنگ پل بزرگ گودگز با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد به زمین خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با حضور ناصرشریفی نماینده مردم غرب استان درمجلس شورای اسلامی، باقرجوان مدیركل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای هرمزگان، قتالی فرماندارشهرستان بستك، میردادی معاون راهداری وجمعی ازمسئولین شهرستانی وشورای شهر و دهیاران كلنگ پل بزرگ روستای گود گز با اعتباری بالغ برسی وهفت میلیارد به زمین زده شد.

دراین مراسم ناصر شریفی اعلام كرد: چنین روزی آرزوی دیرینه مردم شریف روستای گود گز بود كه هم اكنون به لطف خدا و همت مجموعه راهداری وحمل ونقل جاده‌ای به تحقق پیوست كه جا دارد ازهمین جااز داریوش باقرجوان از طرف خود ومردم شریف منطقه غرب استان بخاطر همدلی و همكاری دررفع مشكلات و برآورد نمودن خواسته های آنها تقدیر وتشكر كرد كه به حق كمتر كسی این چنین جهت حفظ جان و آرامش وآسایش هموطنان درحد توان كوشا ومرد عمل است .

باقرجوان راهداران را سربازان جاده‌ها دانست که در شرایط سخت برای ایمنی جاده‌ها تلاش و کوشش می‌کنند. وی با اشاره به این مطلب افزود: راهداری و ساماندهی حمل و نقل امری خطیر و پیچیده و گسترده است و اگر جاده‌‌ها ایمن نباشند و راهداری به وظیفه‌اش عمل نکند تلفاتی جبران ناپذیر گربیان‌گیر مردم خواهد شد. به همین منظور خود وخانواده بزرگ راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان از هیچ كوششی دریغ نكرده و نخواهند كرد .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان افزود: سیاست کلی این اداره کل به جهت اهمیت ایمنی راه‌ها، استاندارد سازی راههاست، به طوری که راهها باید به گونه‌ای ایمن سازی شوند که خود معرف و بخشنده باشند و علائم زبان گویا جهت رانندگان باشد که این امر در این اداره کل در حال انجام است.

در این سفر مدیركل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان باتفاق نماینده مردم غرب استان درمجلس شورای اسلامی و هئیت همراه با مردم روستای پدل به گفتگو پرداخت وجهت رفع مشكل مردم روستا پدل در خصوص آسفالت جاده و دال پلها دستور لازم صادر شد.

نظر شما