شناسهٔ خبر: 63230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان با مدیران بخش خصوصی در حوزه راه مطرح شد:

مصرف سالانه ۴۰۰ هزار تن آسفالت در راه‌های استان گیلان

جلسه به منظور تعامل و همکاری بيش از پيش با مدیران بخش خصوصی، مدیرکل راه وشهرسازی گیلان نشستی را با پیمانکاران حوزه راه استان برگزار كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان،به منظور تعامل و همکاری بيش از پيش با مدیران بخش خصوصی،مدیر کل راه وشهرسازی گیلان نشستی را با پیمانکاران حوزه راه استان برگزار كرد.

مدیرکل راه وشهرسازی در این نشست اظهار داشت:در مقابل همکاری پیمانکاران که همواره در شرایط سخت و دشوار در کنار ما بودند راه و شهرسازی هم تکالیفی دارد که یکی از آنها موضوع پرداخت مطالبات هست که این موضوع را با تمام توان و با کمک مسئولین ارشد استان به جد پیگیری خواهم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه سالانه ۴۰۰ هزار تن آسفالت در راه‌های استان مصرف می شود گفت:هرجا احساس نیاز شد این همکاری بین بخش خصوصی و راه و شهرسازی صورت پذیرفته و امیدواریم چرخه سازندگی استان بیش از پیش بچرخد.

پدرام در پایان به ضرورت همکاری با نهادها و بخش خصوصی در برنامه های عمرانی اشاره کرده و افزود:اداره کل راه و شهرسازی استان برای بهبود وضعیت عمرانی و آبادانی استان دست یاری خود را به سوی همه نیرو های فعال در بخش خصوصی دراز می کند.

نظر شما