شناسهٔ خبر: 63372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و ترابری استان خبر داد:

تعیین تکلیف راه‌های دسترسی دو روستا در سمنان

راه روستایی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: وضعیت راه‌های دسترسی روستاهای "طزره" و "مهماندویه" در شهرستان دامغان تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان، در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت ذغال‌سنگ البرز شرقی در اداره کل راه و ترابری استان سمنان برگزار شد، مشکلات راه دسترسی روستاهای طره و مهماندویه و معادن این شرکت بررسی شد.

در این نشست ابتدا مدیرعامل این شرکت در خصوص واگذاری و تعیین تکلیف این راه دسترسی که اتصال دهنده محور اصلی شاهرود- دامغان به روستاهای طزره، مهماندویه و معادن شرکت ذغال‌سنگ و چندین معدن خصوصی است، با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری اعم از روکش آسفالت محور، نصب تابلو علائم ، نصب گاردریل و خطکشی محور ارزیابی شد.

در ادامه این جلسه، سید کمالدین میرجعفریان، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در خصوص واگذاری و تعیین تکلیف این محور خواستار شد که هر چه سریعتر جلسه مشترکی با اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره کل راه و ترابری استان، شرکت ذغال‌سنگ البرز شرقی، پلیس راه استان و سازمان برنامه و بودجه برگزار شود تا شرایط این محور با توجه به اینکه در گذشته یک راه دسترسی خصوصی بوده است، بررسی شود.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: امیدواریم این منطقه و روستاییان انتهای این محور بتوانند از یک راه مناسب بهره‌مند شوند./

نظر شما