شناسهٔ خبر: 63379 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

رفع تصرف ۹۰ هزار متر از اراضی دولتی در گنبد

زمین سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت:۹۰ هزار متر از اراضی دولتی در شهرستان گنبد كاووس رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، محمود تیموری، سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی این استان گفت: زمین‌های تصرف شده در ۶ قطعه به مساحت‌های ۴ هكتار، ۲ هكتار، دو قطعه يك هكتاری، يك قطعه ۵ هزار متر مربعی و يك قطعه ۳ هزار متر مربعی است.

وی افزود: این اراضی توسط برخی افراد متخلف و سودجو تصرف و اقدام به بهره‌برداری شده بودند که توسط يگان حفاظت از اراضی اداره كل با اقدامات حقوقی و همكاری دادستان شهرستان و نيروی انتظامی و مراجع قضايی رفع تصرف و برخورد قانونی و قاطع با متصرفان صورت گرفت.

تیموری اضافه کرد: در استان گلستان بیش از ۲ هزار و دويست هکتار از اراضی دولتی و تحت حفاظت اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد.

گفتنی است یگان حفاظت از اراضی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان از تیر ماه سال ۹۶ با هدف حفاظت از اراضی دولتی و پیشگیری از زمین‌خواری، تعرض و تصرف اراضی، با مساعدت مقامات قضایی و انتظامی شروع به کار کرده است./

نظر شما