شناسهٔ خبر: 63423 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با افتتاح نمايشگاه مسكن، شهرسازی و بازآفرينی شهری انجام شد:

بازديد وزير راه و شهرسازی از غرفه ستاد بازآفرينی شهری استان همدان

بازديد وزير راه و شهرسازی هيات همراه از غرفه ستاد بازآفرينی شهری استان همدان در نخستین نمايشگاه مسكن، شهرسازي و بازآفرينی شهری بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزير راه و شهرسازی، ضمن بازديد از غرفه اداره كل و شهرداری استان همدان و شهرداری فامنين از محتوای غرفه‌سازی، ارائه عملکرد در قالب‌های چاپ کاتالوگ، بنر، ماكت و پخش كليپ با محتوا در اين غرفه قدردانی و برای دست‌اندرکاران آرزوی موفقيت کرد.

حسن ربانی‌ارشد، مديركل راه و شهرسازی استان همدان در اين بازديد ضمن معرفی دستاوردهای ستاد بازآفرينی شهری استان توضيحات جامعی در خصوص ماكت طراحی شده باغ موزه دفاع مقدس به مقام عالي وزارت ارایه کرد.

وی يادآور شد: از پرو‍ژه‌های بسيار مهم اين استان تملك و مرمت خانه‌هاي تاريخی، پروژه پياده‌راه سازی ميدان امام خميني و خيابان بوعلی و خيابان اكباتان همدان و خدمات روبنايي و زيربنايي در محلات هدف بازآفريني است كه بسيار مورد رضايت مردم و مسئولان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، وی در خصوص محلات بازآفريني استان نيز گفت: تا كنون ۹۵ محله هدف بازآفرينی  را در استان شناسايی و مصوب کرده‌ایم و مطالعات آنها آغاز شده است.

آشنايي با جديدترين فناوري‌ها و نوآوري‌هاي نوين صنايع و تجهيزات مسكن و شهرسازی، توسعه بازآفريني شهري، ارائه جديدترين دستاوردهاي فناوري روز در حوزه مسكن و شهرسازي و بازآفريني شهري، استفاده از ظرفيت و دستاوردهاي شهرهاي خواهر خوانده و كمك به بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناكارآمد شهری نيز از اهدافی است كه در طول برگزاري نمايشگاه در محل شبستان مصلای امام خمينی مورد توجه ويژه خواهد بود.

اين نمايشگاه با حمايت نهادهاي اصلي مسئول در اين زمينه از جمله وزارت راه و شهرسازي، مركز توسعه دولت الكترونيك ، فناوري اطلاعات و آمار وزارت كشور، مركز فناوري اطلاعات ، ارتباطات و امنيت نهاد رياست جمهوري، سازمان ها ، نهادها ، انجمن ها و اتحاديه هاي داخلي و بين المللي در حالي در تهران برگزار  مي شود كه ارتقاي كيفيت شهرنشيني، تحقق برنامه‌هاي توسعه‌اي مسكن ، شهرسازي و بازآفريني شهري، فراخواني بخش خصوصي جهت سرمايه‌گذاري، بسترسازي به منظور ايجاد  محرك اقتصاد مسكن، كار، اشتغال و كارآفريني از اهداف اصلی آن است./

نظر شما