شناسهٔ خبر: 63438 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در نشست کمیته وصول مطالبات سازمان بنادر مطرح شد:

آمادگی سازمان بنادر برای کمک به توسعه بندری بندر لنگه/ تدوین ساز و کارهای وصول مطالبات سازمان بنادر/ برنامه‌ریزی برای به حداقل رساندن بدهی‌های تجاری در بندر لنگه

جلسه نشست کمیته وصول مطالبات سازمان بنادر و دریانوردی به منظور بررسی عملکرد مالی و ارائه راهکارهای برای اخذ معوقات و بدهی های تجاری بنادر غرب استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اولین نشست کمیته وصول مطالبات سازمان بنادر و دریانوردی با حضور  لقمان پارسی نیا، مدیر کل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی، روانبخش بهزادیان؛ مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی و حسین صادقی نژاد؛ مدیر کل مناطق ویژه بندری و سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در بندر لنگه برگزار شد و روند عملکرد مالی بنادر غرب استان هرمزگان مورد ارزیابی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه کمیته وصول مطالبات سازمان بنادر و دریانوردی قاسم عسکری‌نسب مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت بنادر غرب استان در مباحث مالی، وصول مطالبات در حوزه کاری خود پرداخت، طرح چالش ها، گزارش پیشرفت پروژه ها و نیازمندی های بندرلنگه در بنادر تابعه از جمله موارد مطروحه عسکری نسب بود.

لقمان پارسی‌نیا مدیرکل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد بنادر و دریانوردی بندرلنگه، عملکرد مالی این بندر را در حوزه درآمد بسیار مطلوب توصیف کرد و بندرلنگه را یکی از بنادر  استراتژیک  کشور با ظرفیت های در آمدزایی قابل قبول عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تدوین سازه کارهایی به منظور وصول مطالبات سازمان و برنامه ریزی جهت  به حداقل رساندن بدهی های تجاری در بندر لنگه اشاره کرد و گفت: در خصوص بدهکاران کلان که نسبت به پرداخت معوقات خود در بندر لنگه  تاکنون اقدامی نکرده اند، پس از بررسی مجدد تصمیمات اتخاذ شده به بندر ابلاغ خواهد شد.

حسین صادقی‌نژاد مدیر کل مناطق ویژه بندری و سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این جلسه به مباحث سرمایه گذاری در بندرلنگه پرداخت و از آمادگی سازمان برای کمک به توسعه بندری وایجاد زیر ساخت های مناسب برای حضور سرمایه گذاران سخن به میان آورد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، روانبخش بهزادیان مدیر کل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی که از دیگر سخنرانان حاضر در این  نشست  بود  نیز به ارائه توضیحاتی پیرامون موضوعات بندری وتدوین دستورالعمل ها، در تغییر در روند تعرفه های بندری طی سال آتی پرداخت.

نظر شما