شناسهٔ خبر: 63442 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در مراسمی به میزبانی بندر شهید باهنر اعلام شد

معرفی برگزیدگان مسابقات ورزشی تنیس روی میز و شطرنج کارکنان بنادر

برگزیدگان ورزش بنادر در مراسمی به میزبانی بندر شهید باهنر، برگزیدگان رقابت های ورزشی تنیس روی میز و شطرنج کارکنان بنادر کشور معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیین پایانی هشتمین دوره رقابت‌های شطرنج و هفدهمین دوره تنیس روی میز کارکنان بنادر کشور در حالی برگزار شد که در رشته شطرنج تیم بندر انزلی مقام اول، تیم بندر شهید رجایی مقام دوم و بندر امیر آباد مقام سوم را کسب کردند و همچنین تیم بندر آبادان جام اخلاق را برد.  

در بخش انفرادی این رشته رضا میرزاجانی از بندر انزلی قهرمان میز یک، محمد ابراهیم قاسمیان از بندرانزلی قهرمان میز ۲ و عبدالله کر از بندر امیر آباد قهرمان میز سه و مهرداد حضرتی از سازمان مرکزی بنادر و دریانوردی قهرمان میز چهار شد و محمد ابراهیم قاسمی به عنوان بهترین بازیکن این رشته معرفی شد.  

در بخش تیمی رشته تنیس روی میز سازمان مرکزی بنادر و دریانوردی مقام اول، تیم بندر آبادان مقام دوم و تیم بندر امام خمینی (ره) مقام سوم را بدست آوردند.  

در بخش دوبل همین رشته ورزشی، مهدی جوزانی و وحید کماسی مقام اول، علیرضا پهلوان نشان و ایوب محمودی مقام دوم و‌ شاهین رودپیما و جعفر ملکی زاده مقام سوم را کسب کردند.  

در بخش انفرادی این رشته علیرضا پهلوان نشان از سازمان مرکزی مقام اول، مهدی جوزانی از بندر آبادان مقام دوم و ایوب محمودی و وحید کماسی به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.  

ایوب محمودی به عنوان بهترین بازیکن فنی رشته تنیس روی میز برگزیده شد.  

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در مراسم پایانی این دوره از مسابقات اظهار داشت:  هرمزگان بضاعت ها و فرصت های خوبی در تمامی زمینه ها به ویژه عرصه ورزش دارد و  به رغم همه کاستی ها و مشکلاتی که وجود دارد، ورزشکاران این استان افتخارات خوبی کسب کرده اند.

یحیی یحیایی دبیر کمیته ورزشی سازمان بنادر و دریانوردی نیز گفت: رقابت های ورزشی جام دریانوردان با توجه به امکانات در بنادر مختلف کشور برگزار می شود و بندرشهید باهنر به عنوان میزبان رقابت های رشته های تنیس و شطرنج انتخاب شد.  

وی ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی خود برای گسترش ورزش های آبی ساحلی برنامه ریزی کرده است.  

وی در خصوص آماده سازی زیرساخت ها برای برگزاری رقابت های ورزشی آبی در جنوب کشور گفت: این آمادگی در سازمان بنادر و دریانوردی وجود دارد که در صورت وجود تقاضا از سوی فدارسیون قایقرانی رقابت های قایقرانی را در بنادر جنوبی کشور برگزار کند.  

دبیر کمیته ورزشی سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: بازدیدی از امکانات بندر شهید رجایی انجام شد و امکانات آن برای برگزاری رقابت های قایقرانی مناسب است.  

حمیدرضا محمدحسینی مدیر بندر شهید باهنر به عنوان میزبان این رقابت‌ها در آیین اختتامیه اظهار داشت: ورزشکارانی از ۱۳ بندر کشور به مدت ۴ روز در بندرعباس به رقابت پرداختند.  

وی ادامه داد: در این مسابقات، ظرفیت های موجود در مرکز هرمزگان استفاده شد و بندر شهید باهنر به عنوان اولین بار در تاریخ خود میزبان رقابت های ورزشی بود.  

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این رقابت‌ها از میزبانی و نحوه برگزاری رقابت‌ها ابراز رضایت داشتند.  

محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران نیز طی سخنانی از آمادگی همه جانبه این فدراسیون برای همکاری با کمیته ورزش سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.

نظر شما