شناسهٔ خبر: 63531 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حکم محمد اسلامی

فرزانه صادق‌مالواجرد به سمت معاون معماری و شهرسازی منصوب شد

فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی در حکمی فرزانه صادق‌مالواجرد را به سمت معاون خود در حوزه معماری و شهرسازی منصوب کرد.

به گزار خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی طی حکمی فرزانه صادق‌مالواجرد را به سمت معاون خود در حوزه معماری و شهرسازی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص، سوابق علمی و تجارب ارزشمند سرکارعالی در حوزه شهرسازی و معماری، به موجب این حکم به عنوان معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید.

در ادامه حکم و در بیان مسئولیت‌های معاون شهرسازی و معماری به امضای وزیر راه و شهرسازی تاکید شده است: کمک به تامین محیط و زیرساخت‌های مناسب و مطلوب زندگی ساکنان شهرها و روستاهای کشور، مدیریت بهینه زمین و فضای سرزمین، حفاظت از میراث ارزشمند شهرسازی و معماری و اعتلای آن مبتنی بر خلاقیت و جلب مشارکت ذینفعان در تصمیم‌گیری‌ها با توجه به رویکردهای بازآفرینی شهری، شناخت و حفاظت از هویت و معماری کالبدی شهرها و نظارت بر اجرای مقررات، ضوابط و طرح‌های مصوب از اهم فعالیت‌های مورد انتظار در حوزه شهرسازی و معماری می‌باشد.

همچنین در حکم تصریح شده است: امید است با استعانت از خداوند متعال، در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه اهتمام ویژه داشته و در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

نظر شما