شناسهٔ خبر: 63562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مطرح کرد:

پرهیز از سفرهای غیرضروری به چهارمحال و بختیاری تا دو سه روز آینده/مسافران هنگام کولاک از خودروهایشان خارج نشوند

برف ​مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه لازم است هموطنان در دو سه روز آینده به دلیل شدت بارندگی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، گفت: توصیه اکید من به هموطنان این است که در محورها هنگام وقوع کولاک به هیچ وجه از خودروهایشان خارج نشوند.

احمد جمشیدی، مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان در بارندگی‌های اخیر به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر در همه محورهای استان با بارش باران و برف مواجه هستیم و در همه گردنه‌ها بارش برف ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون همه محورها از نظر تردد وسایل نقلیه باز است و همکاران در همه محورها در حال ارایه خدمات راهداری زمستانی به حالت ۲۴ ساعته و آماده‌باش هستند.

جمشیدی درباره وضعیت راه‌های روستایی استان نیز توضیح داد: همه راه‌های روستایی نیز تا به حال با تلاش راهداران باز شده است و باید ببنیم تا روزهای آینده که بارندگی ادامه دارد، با چه وضعیتی در محورها روبه رو خواهیم شد.

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری همچنین با توصیه‌هایی به ترددکنندگان در جاده‌های استان گفت: با توجه به فرا رسیدن آخر هفته و افزایش سفرها، پیشنهاد ما به مسافران و ترددکنندگان این است که در دو سه روز آینده که بارندگی‌ها شدت دارد، حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی توضیح داد: توصیه اکید من به هموطنان این است که در محورها هنگام وقوع کولاک به هیچ وجه از خودروهایشان خارج نشوند تا اکیپ‌های راهداری که همواره در همه محورها و گردنه‌ها حضور دارند، نسبت به رهاسازی خودرو اقدام کنند. همچنین ضرورت دارد که مسافران محترم هشدارهای اداره راهداری و هواشناسی را جدی بگیرند و در مواقع بروز مشکل با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند./    

نظر شما