شناسهٔ خبر: 63564 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان پردیس با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

قدردانی مجمع نمایندگان استان تهران از بهبود وضعیت مسکن مهر پردیس/ شاهد وفای به عهد وزیر بودیم

جلسه رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پردیس از اقدامات و رویکرد خوب وزارت راه وشهرسازی برای بهبود سایت مسکن مهر این شهر قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسه شورای اداری شهرستان پردیس با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، فاطمه سعیدی، ابوالفضل سروش، فرید موسوی و محمدرضا عارف نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در این جلسه ضمن قدردانی از وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به دلیل تحولات عظیم در حوزه مسکن مهر به ویژه تغییرات ایجاد شده در حوزه مسکن مهر پردیس بیان کرد: خوشبختانه این اقدامات امروز باعث بروز تغییرات بسیار خوبی در حوزه عمرانی پردیس شده و رضایت متقاضیان در این حوزه را تا حد بالایی جلب کرده است.

در این جلسه همچنین سعیدی با تشکر از وزیر راه و شهرسازی به دلیل بهبود سایت مسکن پردیس بیان کرد: جناب آقای اسلامی قول مساعد دادند تا پیوسته امور مربوط به پردیس را بررسی و پیگیری کنند که خوشبختانه امروز شاهد وفای به عهد ایشان بودیم.

هدایت نیز در این جلسه طی ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌ها با اشاره به تامین کسری مسکن مهر در پردیس گفت: با مشارکت‌های بانک مسکن در حال پیگیری هستیم تا از ظرفیت‌های موجود در مسکن مهر پردیس و در داخل محوطه این کسری را جبران کنیم چرا که مطالبات به حق است.

هدایت ادامه داد: ظرفیت سازی در سایت مسکن مهر پردیس برای متقاضیانی که نتوانستند مسکن مهر دریافت کنند از امسال آغاز خواهد شد .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص برخورد با پیمانکاران متخلف و پیمانکارانی که در تحویل واحدها خلف وعده داشتند اظهار داشت: همانطور که وزیر راه و شهرسازی بر آن تاکید داشت در برخورد با پیمانکاران مساعدت‌های لازم انجام خواهد شد اما بعضی از پروژه‌ها متوقف شده‌اند که از دادستانی درخواست کردیم به این پروژه ها ورود پیدا کنند.

وی افزود: هشت پیمانکار و سازنده مسکن مهر پردیس به دادستانی معرفی و احضار شدند که پس از حضور در دادستانی پنج پیمانکار پروژه خود را فعال کردند اما سه پیمانکار هنوز موفق به فعال سازی پروژه خود نشدند بنابراین در روزهای آینده نسبت به جایگزینی سه پیمانکار دیگر اقدام خواهیم کرد.

هدایت درباره مذاکرات با قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای پروژه مترو پردیس و احداث برخی از زیرساخت‌ها در مسکن مهر پردیس گفت: هنوز با قرارگاه خاتم الانبیا قرارداد منعقد نکردیم و تفاهمات نهایی نشده است و در حال اخذ مصوبات هستیم.

 

نظر شما