شناسهٔ خبر: 63575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به احتمال بارش سنگین برف در آخر هفته

آماده باش کامل راهداران استان اردبیل جهت انجام عملیات زمستانی

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده باش کامل راهداران جهت انجام عملیات زمستانی در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل علی رحمتی در بازدید از اداره ماشین آلات راهداری گفت:با توجه به اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر بارش برف سنگین در روزهای آخر این هفته، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با بسیج همه امکانات و تجهیزات آماده خدمات رسانی به مردم در جاده ها است.

 مدیر جهادی استان اردبیل از آمادگی ۴۵۸ نفر نیروی انسانی با ۲۵۱ دستگاه ماشین آلات در قالب ۱۲۰ اکیپ خبر داد وافزود: راهداران سخت‌کوش دیار سبلان در ۱۲ راهدارخانه ثابت و سیار استان در تمامی محورهای مواصلاتی مستقر هستند تا مردم در این ایام هیچگونه مشکلی در رفت و آمد نداشته باشند.

 دبیر کمیسیون اجرایی ایمنی راه های استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵ هزار تن نمک برای انجام عملیات زمستانی خریداری و انبار شده است گفت:این میزان نمک از استان های آذربایجان شرقی و زنجان تهیه ودر راهدارخانه‌های استان انبار شده است.

 عضو شورای اداری استان اردبیل از مردم و مسافران خواست قبل از سفر با تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شده و زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

 رحمتی با قدردانی و تشکر از تلاش شبانه روزی راهداران در خدمت رسانی به مردم اظهارامیدواری کرد: با برفروبی و نمک پاشی به موقع همکاران هیچگونه مسدودی در محورها نخواهیم داشت.

نظر شما