شناسهٔ خبر: 63633 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه مهرآباد:

پله برقی و آسانسورهای فرودگاه مهرآباد به روز می‌شود

فرودگاه مهرآباد مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت: يازده دستگاه پله‌ برقی و هفت دستگاه آسانسور در فرودگاه بين المللی مهرآباد تا پايان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد؛ میرسعید صفی نیا مدیرکل این فرودگاه گفت: به منظور ارتقای خدمات فرودگاهی و تکمیل تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای تسهیل تردد و جلب رضایت مسافران و مراجعان فرودگاهی با شناسایی مشکلات و موانع موجود در فرودگاه، تعویض پله‌ برقی و آسانسورهای فرودگاه مهرآباد از چند ماه پیش در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی فرسودگی و طول عمر بالای 25 سال پله برقی و آسانسورهای ترمینال‌های 1 و 2 وهمچنین برج مراقبت دلیل این اقدام بوده که طی مراحل قانونی مناقصه، خریداری و اکنون در حال نصب است و به زودی بهره برداری می شوند.

صفی نیا گفت: طرح تعویض یازده دستگاه پله‌ برقی سالن های  خروجی و ورودی ترمینال 1 و2 و آسانسورها از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تلاش ما کسب رضایت مسافران فرودگاهی است، گفت: سرعت در ارتقای خدمات فرودگاهی به منزله رسیدن به استانداردهای فرودگاهی بین المللی است.

 

نظر شما