شناسهٔ خبر: 63669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان خبر داد:

صدور ۲ هزار و ۲۴۰ پروانه عبور ترافیکی در همدان

کامیون معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان گفت: ۲ هزار و ۲۴۰ فقره پروانه عبور ترافیکی ویژه تردد رانندگان ناوگان باری در استان همدان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صفر صادقی‌راد، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان با اشاره به صدور پروانه عبور به منظور تردد بارهای ترافیکی در طول محورهای مواصلاتی کشور گفت: پروانه‌های عبور ترافیکی ویژه رانندگان ناوگان باری در مدت ۸ ماهه امسال در این استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال ۹۶ نیز ۳ هزار و ۵۹ فقره پروانه ترافیکی به ثبت رسیده است، افزود: این رقم ۲۷ درصد کاهش یافته است.

صادقی‌راد یادآور شد: رانندگان ناوگان باری با طول، ارتفاع، عرض و تناژ بالا مکلف هستند برای تردد در محورهای سطح کشور پروانه ترافیکی دریافت کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: ناوگان باری با طول بیش از ۱۶ متر، ارتفاع بیش از ۴.۵ متر، عرض بیش از ۲ متر و ۶۰ سانتی‌متر و تناژ بیش از ۴۰ تن بدون داشتن پروانه ترافیکی حق تردد در جاده‌ها را ندارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، وی تصریح کرد: سرعت، ساعت و مسیر مجاز از جمله مواردی است که در پروانه ترافیکی ناوگان‌های باری دارای بار ترافیکی قید می‌شود و راننده مکلف به رعایت آن است/.

نظر شما