شناسهٔ خبر: 63682 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

اجرای طرح‌های حوزه زمین و مسکن در استان چهارمحال و بختیاری تسریع می‌شود

جلسه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر این مطلب که اجرای طرح‌های حوزه زمین ومسکن در چهارمحال و بختیاری تسریع می‌شود، گفت: با تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی می‌توان از آنها برای طرح‌هایی از جمله طرح اقدام ملی و سایر طرح‌های عمرانی سازمان استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست دوجانبه با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعامل مجموعه راه و شهرسازی و استانداری‌ها ضامن منفعت دو سویه دولت و مردم است، اظهار کرد: با تعاملی که بین ما و مجموعه استانداران و معاونان عمرانی آنها وجود داشته، هم می‌توان آهنگ توسعه ساخت و ساز مساکن در استان‌های کشور و هم پروژه‌های در حال ساخت توسط دولت را شتابی دو چندان بخشید.

در این نشست مذاکراتی در خصوص زمین‌های دولتی داخل حریم شهرهای استان از جمله شهرکرد به منظور استفاده در طرح اقدام ملی، واگذاری مسکن اقشار آسیب پذیر و دو معلول صورت گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این دیدار، افزود: با تثبیت مالکیت دولت بر روی این اراضی می‌توانیم از آنها برای طرح‌هایی از جمله طرح اقدام ملی و سایر طرح‌های عمرانی سازمان استفاده کنیم.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است بر اساس طرح اقدام ملی مقرر شده ۴۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت بازآفرینی شهری و شرکت عمران شهرهای جدید ساخته شود که زمینهای مورد نیاز بنیاد مسکن در این طرح را سازمان ملی زمین و مسکن تامین می‌کند. 

نظر شما