شناسهٔ خبر: 63703 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد:

بررسی تغيير كاربری و وضعیت تراکم ساختمان در ۳ شهر استان

جلسه مديركل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: تغيير كاربری، افزايش و كاهش تراكم و افزايش سطح اشغال ملك و ساختمان در شهرستان‌های گنبد، آزادشهر و علی‌آباد کتول در جلسه كميسيون ماده ۵ گلستان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، جلسه كميسيون ماده پنج این استان در خصوص شهرهای گنبد، آزادشهر و علی‌آباد با ۲۷ دستور کار برگزار شد.

حسين محبوبی، مديركل راه وشهرسازی گلستان گفت: تغيير كاربری، افزايش و كاهش تراكم و افزايش سطح اشغال ملك و ساختمان در شهرستانهای آزادشهر ، علی آباد کتول و گنبد از جمله مواردی بود كه در اين جلسه به بحث و بررسی گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

دبير كميسيون ماده پنج استان گلستان يادآور شد: در اين جلسه، رئیس  شورای شهر و  شهردار این ۳ شهر حضور داشتند.

اين جلسه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و ساير مديران كل عضو اين كميسيون در محل سالن جلسات دفتر معاونت عمرانی استانداری گلستان برگزار شد.

كميسيون ماده ۵ قانون تاسيس شورايعالی شهرسازی و معماري ايران كميسيونی است براي بررسی و تصويب طرح تفصيلي و تغييرات بعدی آن كه به رياست استاندار محترم و در غياب ايشان معاون محترم امور عمرانی استانداری بعنوان قائم مقام و دبيری مديركل راه و شهرسازی تشكيل می‌شود و معاونت شهرسازی و معماری اداره كل راه و شهرسازی نيز مسئوليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد./

نظر شما