شناسهٔ خبر: 63748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

آسفالت نیمی از جاده‌های روستایی در خراسان شمالی

راه روستایی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بیش از نیمی از مجموع ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان دارای آسفالت شده و ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر باقی مانده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیر عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل و مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی خراسان شمالی از محور ارکان بازدید کردند.

علیرضا مصطفی‌زاده، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان این استان در حاشیه این بازدید در بجنورد گفت: بیش از نیمی از مجموع ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان دارای آسفالت شده و ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر باقی مانده است.

وی اظهار داشت: به صورت میانگین هر ساله ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش راه ها اختصاص می‌یابد که به همین میزان به پیمانکاران بخش راه بدهی داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود : توسعه راه‌های استان خراسان شمالی همواره یکی از مطالبات به حق مردم بوده و اگر چه در چند سال اخیر تلاش‌های زیادی برای توسعه راه‌ها در قالب چند پروژه اصلی آغاز شده، اما کمبود و عدم تخصیص به موقع اعتبارات منجر به طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌ها است و راه‌ها هنوز توسعه نیافته‌اند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، در پایان بازدید جلسه‌ای به منظور تسریع در بهسازی و آسفالت محور ارکان با عوامل اجرایی این پروژه و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد./

نظر شما