شناسهٔ خبر: 63774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اعلام کرد

دومین دوره آموزش بانوان مهماندار شناورهای مسافری هرمزگان برگزار شد/ ارایه گواهینامه تخصصی دریانوردی به ۴۶ بانوی مهماندار

جلسه معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از برگزاری دومین دوره آموزش بانوان مهماندار شاغل بر روی شناورهای مسافری و مسافربر این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، "اسماعیل مکی زاده" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل جدید سازمان بنادر و دریانوردی و در قالب دو دوره آموزشی، در مجموع تعداد ۴۶ نفر از مهمانداران خانم، آموزش های لازم را فرا گرفته و گواهینامه مربوطه را دریافت کردند.

وی ادامه داد: پیش از این افرادی که به عنوان مهماندار بر روی شناورها فعالیت می کردند، دارای گواهینامه ملوان عمومی بودند که با شرکت در این دوره های آموزشی، الزامات آموزشی موردنیاز مهمانداران را فراگرفتند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به شاغل بودن این افراد بر روی شناورهای مسافری مسیرهای دریایی استان، این دوره ها به منظور مساعدت با آنها، توسط مراکز آموزشی تحت نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در محل بندر شهید حقانی شهر بندرعباس به عنوان بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور برگزار شد.

مکی زاده گفت: بر اساس الزامات تعیین شده در دستورالعمل های مصوب سازمان بنادر و دریانوردی كه به همت معاون اداره كل امور دريانوردان اين سازمان تدوين شده، برای این افراد گواهینامه تخصصی "مهماندار بر روی شناورهای مسافری و مسافربر" صادر می شود./

نظر شما