شناسهٔ خبر: 63791 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست هم‌اندیشی بانوان اداره راه وشهرسازی با مدیر کل

جلسه به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بانوان شاغل در اداره کل به همراه مشاور امور بانوان و خانواده با مهندس  ربانی  دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، نشست هم انديشي و طرح و بررسي مشكلات و مسائل مربوط به بانوان با حضور مدير كل راه وشهرسازي و جمعی از همكاران خانم درسالن اجتماعات اين اداره كل برگزار شد.

مهندس حسن ربانی ارشد در این نشست صمیمی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س) و الگو بودن این بانوی بزرگ عنوان کرد : با توجه به تخصصی بودن امور در این اداره کل و از آنجایی که بیشتر کارها عمرانی خارج از اداره انجام می‌شود، نزدیک به  ۲۵ درصد همکاران این مجموعه را خانم ها تشکیل می‌دهند.

وی با بیان این مطلب که اداره کل راه و شهرسازی همدان از معدود اداراتی می‌باشد که رئیس اداره شهرستانی تابعه آن یک خانم مهندس می باشد، یادآورشد: از لحاظ درصد تصدی پست‌های مدیریتی توسط بانوان می‌توان گفت این اداره کل از جمله ادارات برتر در استان محسوب می‌شود که نزدیک به ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی را بانوان و جوانان به خود اختصاص داده است.

وی یکی از خصوصیات مهم بانوان مدیر این اداره را داشتن نظم در کارها دانسته و گفت: در هر سازمانی که بانوان نقش مدیریتی داشته اند نظم و انضباط در امور آنجا حاکم شده است و استفاده از تفکرهای متفاوت باعث پویایی سازمان می شود.

وی با اشاره به اینکه پیشنهادات برای بهبود امور بانوان و خانواده باید اجرایی باشد، گفت: ما از تمام فعالیت‌هایی که به نفع بانوان و  تحکیم خانواده باشد حمایت خواهیم نمود.

در این نشست صمیمی ، مهندس مریم بهشتی مشاور امور بانوان و خانواده  اداره کل  ضمن خوش آمد گویی ، به ارائه گزارشی در رابطه با برنامه‌های امور بانوان و خانواده اداره کل پرداخت.

گفتنی است در این نشست هر یک از بانوان نیزمشکلات و برنامه‌های پیش روی خود را ارائه نمودند.

نظر شما